კრიტერიუმები
|
1-3
|
4-6
|
7-8
|
9-10
|
არგუმენტირებული
მსჯელობა,ანალიზისა და შეფასების უნარი
|
მოსწავლეს არ შეუძლია გაიაზროს,გააანალიზოს და შეაფასოს ტექსტი.
|
მოსწავლეს სუსტად შეუძლია გაიაზროს,გააანალიზოს და შეაფასოს ტექსტი,უჭირს
არგუმენტირებული მსჯელობა და მნიშვნელოვანი ასპექტების გამოყოფა.
|
გაიაზრებს ტექსტს, მასწავლებლის დახმარებით ცდილობს დასკვნების გამოტანას.
|
არგუმენტირებული მსჯელობის საფუძველზე გამოაქვს დასკვნები,აანალიზებს
და აფასებს ტექსტს,გამოყოფს მნიშვნელოვან ასპექტებს,იყენებს კითხვის შესაბამის სტრატეგიებს.
|
წერითი უნარები
|
არ იცავს მართლწერის ნორმებს,
წინადადებები სინტაქსურად გაუმართავია,ტექსტი ცუდად იკითხება,უჭირს შემოქმედებითი
აზროვნება.
|
ნაკლებად იცავს მართლწერის ნორმებს,
წინადადებები სინტაქსურად ხშირად გაუმართავია,შედარებით უჭირს შემოქმედებითი აზროვნება.
|
იცავს მართლწერის ნორმებს, წინადადებები
სინტაქსურად გამართულია,შედარებით უჭირს
შემოქმედებითი აზროვნება.თითქმის არ უშვებს მორფოლოგიურ და ორთოგრაფიულ შეცდომებს.აზრი
გამართულია.
|
იცავს მართლწერის ნორმებს, წინადადებები
სინტაქსურად გამართულია.არ უჭირს შემოქმედებითი აზროვნება. არ უშვებს მორფოლოგიურ
და ორთოგრაფიულ შეცდომებს.აზრი გამართულია.მსჯელობს ორიგინალურად და ლოგიკურად.
|
ჯგუფური მუშაობისა და დროის სწორად გადანაწილების უნარი
|
უჭირს თანამშრომლობა მეგობრებთან,ვერ ანაწილებს დროს სწორად
|
ნაკლებად არის ჩართული მუშაობის პროცესში,მიჰყვება ინსტრუქციათაგან მხოლოდ
ზოგიერთს,მინიმალურად აღწევს მიზანს.
|
ჩართულია მუშაობის პროცესში,მიჰყვება ინსტრუქციებს, თუმცა ზოგჯერ ზედაპირულად
, აღწევს მიზანს.დროს სწორად ანაწილებს.
|
აქტიურად არის ჩართული,ზუსტად ასრულებს ინსტრუქციებს,დროს სწორად ანაწილებს,ყველა
მიზანი სრულად არის მიღწეული.
|
Sunday, December 8, 2013
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment